Re: Kompilacja exim-tls czyli samo zycie :-\

On Mon, Nov 11, 2002 at 11:29:08PM +0100, GreenLeaf wrote:
> no i tutaj schody, make zaczyna tworzyc linki do plikow itp cuda ;) a
> nastepnie koczy dzialanie komunikatem:
> gcc -O2 -g -Wall -o exim_dbmbuild eximdbmbuild.c\
>  -lnsl -lcrypt -lpam -lb
> In file included from exim_dbmbuild.c:30:
> exim.h:325: pcre.h: No such file or directory

No kochany, pcre to Perl Compatible Regular Expressions, biblioteka, której
autorem jest człowiek, który napisał Exima. Nic zatem dziwnego, że jest
ona potrzebna do kompilacji.

> No dobra, widze ze pliku brakuje, ale nie rozumiem jak to jest, ze
> kompilowac mi chce modul pam oraz exim_dbmbuild

Potrzebne jest do kompilacji zewnętrznego programiku exim_dbmbuild.

> dodawanie sciezki di inkludow do tego pcre.h nie pomaga... dziwne...

Nic nie trzeba by było kombinować, gdybyś ściągnął "debianowe" źródła Exima,
dodał MySQL i skompilował sobie gotową paczkę .deb. Oczywiście sama
kompilacja wymaga kilku pakietów *-dev, np. libpcre3-dev.

Wanted

--
Windows 2000: A reliable comprehensive and integrated operating system
              platform delivering seamless interoperability, scalability,