Re: zdalna zmiana jajka

Witam.

> teoretycznie powinno to zalatwic 'console on serial port', lilo to potrafi,
> kernel tez...

Hmm, przyznam sie od razu ze nie czytalem manuala do lilo juz dosc dawno -
zatem pytanie moze byc nco najmniej glupie, ale ...

Wysylanie na terminal (tzn port szeregowy) juz robilem. to jest ok.
Nie moge sobie cos wyobrazic jak lilo moze byc zarzadzane przez siec. Niby
co - przy starcie lilo (jest powiedzmy te default 5 sekund) mamy zdalnie
na laczu szeregowym przesylany obraz z monitora ?
Co do kernela - owszem potrafi - ale pod warunkiem ze wstanie. Jezeli jest
kernel panic to jezeli dobrze rozumiem system jest zatrzymany i kernela
tak jakby nie bylo !?

Pozdrawiam,
Marcin.