Re: webmail

Witam,

pawelek_@irc.pl <pawelek_@irc.pl> napisał(a):
> A czy nikt nie używa sqwebmail-a :( ?
 - jest napisany w C
> Wygenerowal pliki z grafika ale nie ma zadnego index lub innego html lub
> php.
> Konfiguracja doszla do wyboru jezyka czy tak powinna byc?

Heh. Konfiguracja sqwebmaila nie jest imo prosta. Poza tym go odradzam,
trudno się go ficzeruje po swojemu; obecnie przechodze z niego na
fiefiórę, łatwiej mi ją rozbudowywać, jest "lżejsza". Wymaga IMAPa, ale
można IMAPa zrobić tylko na 127.0.0.1, z reszty FW wyciąć.

BTW. jak ktoś chce, mam poprawiony plugin do fiefióra do pokazywania
quoty, może go jeszcze trochę polepszę.

Ogólnie polecam fiefiórę, dzięki temu, że jest napisana w PHPie jest po
prostu łatwiejsza w używaniu.

Łukasz

|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |