Re: webmail

> Uebimiau chyba? ;) A moze mi sie cos pokopalo ;) Ja tez go lubie, ale ma
> male mozliwosci jednak. Uzywamy w naszej sieci. Do squirella nie
> przyrownywac, ale nie trzeba instalowac imapa :-P

A czy nikt nie używa sqwebmail-a :( ?
- ma nawet niezłe możliwości,
- jest w dystrybucji Woody,
- ma obsługe wirtualnych domen,
- wiele sposobów autoryzacji userów (od PAM do baz danych),
- jest dostępny po polsku :) (ale nie polecam tłumaczenia z linku na stronie
domowej programu, jakiś windziarz go robil i nie jest on w ISO8859-2 :(. Ale
jak ktoś chce to mam prawie wszystkie pliki (html-owe szablony)
przetłumaczone i od dłuższego czasu używam - oddam w każde dobre ręce :)
- oraz ma jeszcze trochę innych zalet ... :)

Acha ma jeszcze taką zaletę, że napisany jest z obsługą Maildir bez
dodatkowego serwera IMAP. Ale chyba niestety nie obsługuje mailbox-y (ale
nie jestem pewny) .

--
Pozdrowienia
Robert