Re: bind9

Witam,

hipiss <hipiss@megapolis.pl> napisał(a):
> witam wszystkich
> zaczelem wlasnie konfigurwoac dns-a u kolegi..
> szperalem po sieci ale nie za bardzo wiem co z tym zrobic
> po reloadzie bind9
> wywala mi
> "rndc: connect failed: connection refused"
> czy ktos natkal sie na cos takiego...
> sprawdzalem
> named.conf  -> named-checkconf
> i db.zoen.np.pl -> named-checkzone
> i nie wyzucilo mi bledow...

Hm. A co firewall? Zobacz w logach dokładniej co się sypie, uruchom z
opcjami -d (czy innymi do debugu) bez wchodzenia w tło. Ewentualnie
przejdź na djbdnsa <http://cr.yp.to/djbdns.html>
HowTo do debian.one.pl już się pisze ;) Jak
chcesz mogę drafta do zrobienia serwera kaszującego podesłać, bo
dodawanie domen jeszcze nie gotowe, ale z dokumentacją na stronie
powyższej dasz sobie radę. (Wiem, jest trochę inny od binda, ale można
się przyzwyczaić, to potem już zawsze z górki ;) )

Pozdrawiam,
Łukasz
|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |