Demolinux.

Pozwole sobie na mala refleksje na liscie.
Jestem swiezo po przetestowaniu Demolinuxa 3.0 (Debian) i przestalem sie dziwic czemu ludzie boja sie, nie chca, badz wrecz co najgorsze nie widza nic dobrego w przesiadaniu sie na Linuxa. Jesli to ma byc demo to raczej nikt sie tym nie zainteresuje wiecej. Chodzilo to tragicznie wolno w porownaniu z moim obecnym Woodym, jadro bylo 2.2.x w zwiazku z tym brakuje wielu sterownikow. Mozliwe, ze wszystko poszloby lepiej gdyby nie bylo na RAMdisku. Oczywiscie zero spolszczenia, nadzwyczaj niska jakosc dzwieku (SB Live), problemy z glupim zamontowaniem CD-ROMu, brak tak podstawowych narzedzi jak mc (!!!)... i tak moglbym jeszcze wymieniac, wymieniac i wymieniac. A przeciez ten Woody, ktorego teraz mam, jest wrecz boski. Naprawde wielka szkoda... :-(

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl