TX bytes:0 (0.0 b) ... :(

Witam.

Mam dwa lacza do dwoch providerow.
Lacze dziala ok, przy czym ...

Cos mam problemy z ... kernelem ? cbq ? kartami sieciowymi ?
Znam sie nacbq (tak mi sie zdaje), sam zreszta napisalem juz niejedno
cbq dzialajace bardzo ladnie na ponad 100 userow.
Jednak tym razem problem lezy jak mi sie wydaje nie dokladnie po stronie
CBQ. Kiedy wpisze polecenie ifconfig wywala - dla kart sieciowych do
providerow - ze TX bytes:0 (0.0 b) :( RX drze ile sie da.
Co dziwne interfejs lokalny (eth0) dziala ladnie.
Sa wlozone trzy karty linksysa - hjezeli to istotne.

Jak sadze to wlasnie dla tego sa problemyz wysylaniem poczty, nie da sie
wejsc na strone glowna firmy(od zewnatrz), z zewnatrz nie da sie sciagac
poczty (a jezeli dziala to z kolei bardzo ladnie - blyskawicznie - jest 6
megabit :) ).

Co sadzicie o tym ?
Co moze byc powodem ?

--