Re: Demolinux.

Thursday, November 07, 2002 2:49 PM,
Mikołaj Menke <miki@fuckwindows.com> napisał:

> Pozwole sobie na mala refleksje na liscie.
> Jestem swiezo po przetestowaniu Demolinuxa 3.0 (Debian) i przestalem
> sie dziwic czemu ludzie boja sie, nie chca, badz wrecz co najgorsze
> nie widza nic dobrego w przesiadaniu sie na Linuxa. Jesli to ma byc
> demo to raczej nikt sie tym nie zainteresuje wiecej. Chodzilo to
> tragicznie wolno w porownaniu z moim obecnym Woodym, jadro bylo 2.2.x
> w zwiazku z tym brakuje wielu sterownikow. Mozliwe, ze wszystko
> poszloby lepiej gdyby nie bylo na RAMdisku. Oczywiscie zero
> spolszczenia, nadzwyczaj niska jakosc dzwieku (SB Live), problemy z
> [...]

alternatywa chyba jest KNOPPIX - nie wszystko dziala w nim tak jak
powinno, ale robi wrazenie - rusza 10 razy szybciej niz Win XP,
wlasciwie wszystko (procz scroll'a myszki) dziala poprawnie.

co prawda dziala rowniez na RAMdysku, ale po pierwsze (z tego co wiem)
mozna go zainstalowac na dysku, a ostatecznie zapisywac ustawienia
(sieci, srodowiska graficznego) na dyskietce.

Moim zdaniem super

jedensen
GG#3383394