Re: mplayer i zmiana kontrastu

On Tue, 5 Nov 2002 14:40:29 +0100 (CET)
Mirek Grochowski <mgroch@ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> wrote:

> Byl sobie mplayer, ktory biegal bardzo milo i szybciutko. W pewnym
> momencie zauwazylem, ze nie dziala mi zminianie kontrastu, jasnosci
> etc.(klawisze 1 do 8) program zwraca nastepujaca informacje:
> Video attribute 'contrast' isn't supported by selected vo & vd!

Moze to zalezec od DEKODERA lub MODULU WYSWIETLAJACEGO - w dokumentacji
jak wool stoi ze ffmpeg (dekoder) tego nie suportuje i dotyczy to tez
niektorych VO. Ale ogolnie w dokumentacji jest to dokladnie wysjasnione
(stracilem mozliwosc regulacji od kiedy zrezygnowalem z windowsowych
*.dll do dekodowania).

Adrian Siemieniak | Administrator (at) Internet Center Polska
sauron(at)icenter.pl
tel. (0-71) 344-82-53 wew 26