Re: mplayer i zmiana kontrastu

On Tue, 5 Nov 2002, Adrian Siemieniak wrote:

> Moze to zalezec od DEKODERA lub MODULU WYSWIETLAJACEGO - w dokumentacji
> jak wool stoi ze ffmpeg (dekoder) tego nie suportuje i dotyczy to tez
> niektorych VO. Ale ogolnie w dokumentacji jest to dokladnie wysjasnione
> (stracilem mozliwosc regulacji od kiedy zrezygnowalem z windowsowych
> *.dll do dekodowania).
No ok. Ale na ffmpeg przeszedlem ostatnio, wczesniej mialem windowsowe
dll (pobrane z mplayerhq.hu) i tez nie dzialalo. :((
Zreszta juz chyba nie wiem co i jak, juz tyle razy kompilowalem mplayera,
ze mam dosyc, no a na moim sprzecie kazda taka kompilacja trwa chwile.
Jesli chodzi o VO to kozystam z xv, no a ten chyba zawsze to wspieral.

pozdrawiam
--
mirek