Re[2]: segmentation fault

Hello Marcin,

Sunday, November 03, 2002, 7:49:48 PM, you wrote:

MO> "Naruszenie segmentacji" oznacza, że proces próbował odwołać się do
MO> obszaru pamięci, który nie został mu przydzielony. Pod windows nazywa
MO> się to chyba "segmentation violation".
MO> Jak łatwo się domyśleć nie każde błędne odwołanie powoduje naruszenie
MO> segmentacji - zależy to od wielkości i umiejscowienia konkretnych
MO> segmentów no i charakteru samego błędu...

MO> Poprawić program :-)
MO> Masz do dyspozycji:
MO> * -Wall
MO> * electric-fence (nie wiem czy działa pod c++, ale jeśli nie to pewnie
MO>   znajdziesz coś podobnego)
> [...]

 Któtko mowiąc sprawdź czy wszystkie wskaźniki dobrze zadeklarowałeś,
 użyłeś  itd...

 To ze kompilator gcc nie wypluje ci bledow to nie oznacza ze sam kod
 programu jest dobry :) Moge cie zapewnic ze to nie wina systemu :)

 Swego czasu jeszcze w pierwszych programach pisanych w C miałem
 takie szopki ;)
--

piechcio.amisia.net