SOUND: Opti Audio 16 - nie dzwieczy

CZE!!

Mam olbrzymi problem. Ma karta dzwiekowa [Opti Audio 16] bierze i mi
niedzwieczy, choc jest obslugiwana przez
kernela [wiem bo gralo mi w Mandraku 7.2 na kernelach 2.2.17 i 2.4.0] i mam
skompilowane odpowiednie moduly. Aby se skonfigurowac dzwiek odpalam
sndconfig'a. Tam mi wykrywa moja karte i dzwieczy przykladowy dzwiek z
glosnikow. Sndconfig tworzy plik /etc/modutils/sndconfig z taka trescia:

alias sound-slot-0 mad16
post-install sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -L >/dev/null
2>&1 || :
pre-remove sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -S >/dev/null
2>&1 || :
options sound dmabuf=1
alias synth0 opl3
options opl3 io=0x388
options sb support=1
options mad16 io=0x530 irq=5 dma=0 dma16=0 mpu_io=0x300 mpu_irq=5 joystick=1

W czasie ladowania systemu wyswietla mi ze cos z modules.conf cos tam z
modules.dep. Myslalem ze moze nie ma tam odpowiednich modulow, ale sa. Co
robic?
A wogle to te adresy mojej karty co ja wykryl sndconfig sa jakies lewe. w
DOSowych gierkach mam tak: IO: 220, DMA:1 IRQ: 5. Prosze o pomoc.

Piotrek

P.S. Czy sndconfig nie powinienen dopisac czegos do /etc/modules?