Re: qmail c.d.

On Tue, 2 Apr 2002 21:32:33 +0200 "michal" <ryjek38@poczta.onet.pl> wrote:

> Zdecydowalem sie jednak zmienic format skrzynki na maildir i skorzystac z
> oferowanego przez qmaila programu. Nazywa sie on qmail-pop3d.
> Skompilowal sie bez zadnych problemow itp, natomiast nie moge dokonac
> autentykacji.
> Lacze sie z serwerem, przyjmuje mi login i odrzuca mnie w momencie kiedy
> podam pass.

  tcpserver -D -u 0 -g 0 0 pop3 /var/qmail/bin/qmail-popup DOMENA
checkpassword /var/qmail/bin/qmail-pop3d Maildir &>/dev/null 2>&1 &

  Ps. nie lubię DJB...

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

      [...] a polskiej telewizji nie oglądam, bo jestem niewierzący.
                      -- Andrzej Sapkowski