qmail c.d.

Witam ponownie.
Kilka dni temu pytalem o demona pop3 wspolpracujacego z qmailem. (dostalem
fajny link dzieki)
Zdecydowalem sie jednak zmienic format skrzynki na maildir i skorzystac z
oferowanego przez qmaila programu. Nazywa sie on qmail-pop3d.
Skompilowal sie bez zadnych problemow itp, natomiast nie moge dokonac
autentykacji.
Lacze sie z serwerem, przyjmuje mi login i odrzuca mnie w momencie kiedy
podam pass.
Wyczytalem manuale (znalazlem nawet poslkie tlumaczenia), przejechalem po
goglach i dalej nie wiem jak dokonuje sie autentykacji. Czy czyta on plik
shadow, moze wymaga passwd? A moze ma jeszcze jakis inny sposob? W koncu
napisal go facet od kryptografii ;-).

Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]