Re: Qmail + pop3

On Mon, 1 Apr 2002 01:46:06 +0200 "michal" <ryjek38@poczta.onet.pl> wrote:

> Witam.
> Nie instalowalem jeszcze serwera poczy. Skonfigurowalem  qmaila i
> chcialem wybrac cos do obslugi pop3 (format skrzynki mailbox). Jezeli
> jakis praktyk moglby polecic ktorys z programow (chodzi mi glownie o
> bezpieczenstwo i latwosc dostosowania do wspolpracy z qmailem).

  qmail-pop3d?

  ssie na maksa ale jest z qmailem od razu. Może ktoś uznać, żem uprzedzon
do qmaila ale właśnie skończyłem długą walkę z tym #%#$% i jutro stawiam
postfixa.

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

        There's so much to say but your eyes keep interrupting me.