Re: czytnik plików word`a

"Adrian Merda" <merda@tubes.com.pl> writes:

> Witam
>
> Mam masę dokumentacji napisanej w wordzie i chciałbym z nie kożystać pod
> Linuxem. Co najlepiej się do tego nadaje? Narazie przetestowałem StarOffice
> i mam problem z polskimi czcionkami. Wie ktoś może jak temu zaradzić ?

SO jest chyba najlepsze ale 'szybsze' bywa wv* (wvPDF, wvHTML itd -
wszystko z jednego pakietu wv). A polskie znaczki to albo sprawa złego
środowiska (LANG, LC_ALL...) albo braku czcionek (zawsze można sobie
windziane czcionki ściągnąć i zainstalować).

--
( Marcin Kasperski   | You have the right to peace, fun, and productive      )
( http://www.mk.w.pl |            and enjoyable work. (Beck)                 )