re qmail

Na qmail-pop3d się nie znam ale tak na boku zauważę, że maildir-y
ślicznie obsługuje courier (sam używam z qmailem courier-imap ale
myślę że courier-pop tyż pójdzie). courier jest 'pełnym' serwerem
pocztowym ale można używać tylko tych kawałków. Ścieżka jest o tyle
warta przejrzenia, że ... warto pomyśleć czyby się IMAP obok POPa nie
przydał (jeśli nie teraz to w przyszłości).

Poslalem odpowiedz, ale na priva, oto ona:
Dziekuje w midzyczasie sobie poradzilem :)).
Nie wiem dlaczego, ale serwer nie dzialal prawidlowo przy wywolaniu z inetd
sprawdzalem ustawienia, wiec na 99% bylo w porzadku - ten 1% to literowka
;-).
Natomiast bez zadnych problemow roszyl z tcpserver.
Jezeli kgos interesuje qmail + qmailpop3d podesle opis.
P.S. Dzieki za pomoc, jezeli pop3d qmaila sie nie sprawdzi, na pewno
wykrzystam solidpopa

IMAP pewnie by sie przydal, ale niestety, nie mam teraz czasu :(