Re: kiedy stabilny WOODY?

On Tue, Mar 26, 2002 at 04:22:39PM +0100, Mirek Grochowski wrote:
> On Tue, 26 Mar 2002, Robert Pyciarz wrote:
[...]
> 100% racji
> nowa paczka zlib ukazala sie z kilkudniowym opuznieniem.
Nie az tak "niedawno" wprowadzono mozliwosc tzw. pin-upping (czy jakos
tak) dzieki czemu zaciagniecie paczki z sid-a majac calosc systemu na
woody-im nie jest wcale wielkim problemem. Zaciekawionych
odsylam do podrecznika systemowego: (5) apt_preferences.

Pozdrawiam Adam.
--
( Adam Kruszewski         phantom@debian.org.pl )( BLUG member : 0x00003 )
( "Nie wiemy na co czekamy. Niczego przed nami  )( Linux user  : 0x20FE7 )