Re: qmail c.d.

Hello michal,

m> Witam ponownie.
m> Kilka dni temu pytalem o demona pop3 wspolpracujacego z qmailem. (dostalem
m> fajny link dzieki)
m> Zdecydowalem sie jednak zmienic format skrzynki na maildir i skorzystac z
m> oferowanego przez qmaila programu. Nazywa sie on qmail-pop3d.
m> Skompilowal sie bez zadnych problemow itp, natomiast nie moge dokonac
m> autentykacji.
m> Lacze sie z serwerem, przyjmuje mi login i odrzuca mnie w momencie kiedy
m> podam pass.
m> Wyczytalem manuale (znalazlem nawet poslkie tlumaczenia), przejechalem po
m> goglach i dalej nie wiem jak dokonuje sie autentykacji. Czy czyta on plik
m> shadow, moze wymaga passwd? A moze ma jeszcze jakis inny sposob? W koncu
m> napisal go facet od kryptografii ;-).
m> M

sorki, niewiem co Ci polecono ostatnio, ale
mam qmaila z maildir i znakomicie mi dziala solidpop3d
nie testowalem innych, ale po co, skoro jak narazie ( tfu tfu ) dziala
naprawde niezawodnie.

pozdrawiam
JR

--