Re: DA RADE ?

Hello prudi,

Saturday, February 23, 2002, 3:48:08 PM, you wrote:

p> Mam za zadanie postawic tani serwer..  nazucony mam jedynie dysk twardy 40 giga - do podzialu dla uzytkownikow sieci..
p> Czy na pentiumie 100mhz  lub 486 jakims podobnym debian  wykryje mi takiego twardziela ???

za kolega powtorze ,ze oczywiscie debian z dyskiem sobie poradzi a
problem bedzie z biosem plyty glownej
o ile pamietam to ostatnio przy instalacji dysku matroxa (30GB)
program (EZ install chyba) wykryl ze bios nie obsluguje tak duzych
dyskow i zainstalowal jakas tam nakladke ktora pozwalala ten dysk
obsluzyc;
moja rada jednak, to zrzutka wszystkich userow na jakis troszke nowszy
komputer (p2 300) ktory sobie z dyskiem poradzi od razu;
pozdro
michal