Tunelowanie IP

Witam!

Ale mam problema no juz mi baniak peka z tego wszystkiego :(
Robie sobie tunelowanie IP wedlug Adv 2.4 Routing Howto
Jajo mam 2.4.17 no i nigdzie nie moge znalesc modulu new_tunnel.o a na
interfejsie od tunelowania mam same kolizje...
PLIZ HELP.
Dodam ze tunel robie dla tego ze moj provider TOYA (stanowczo odradzam ta
lodzka kablowke)
Ma straszne lagi zagranice. Wiec chce sobie zrobic tunelowanie, do innego
kompa (serwer polaczony stalką ktorym administruje), ktory bylby bramką dla
mojego kompa z laczem od kablowki. No i jak o jest? Tunelowanie musze
odpalac na obu kompach czy tylko na tym od kablowki? Wyobrazam sobie ze na
tym od KAblowki tunelowanie, a na tym ze dobrym laczem, musze pozwolic na
forwardowanie ip od mojej kablowki do zagranicy. (zagranica to tak naprawde
dla mnie 1 IP bez ktorego nie da sie grac w moja ulubiona gierke czyli
CounterStrike)
Pomozcie bo mam juz dosyc, jestem zmeczony, a TOYA obdaza mnie takim lagiem
ze wszystkie strony zagraniczne z howto otwieraja mi sie po 5 minut.

pozdrawiam Piotr Potargowicz