Re: DA RADE ?

On Sat, Feb 23, 2002 at 09:48:08PM +0100, prudi wrote:

> Mam za zadanie postawic tani serwer..  nazucony mam jedynie dysk twardy 40 giga - do podzialu dla uzytkownikow sieci..
> Czy na pentiumie 100mhz  lub 486 jakims podobnym debian  wykryje mi takiego twardziela ???

Debian na pewno da rade, problemem bedzie tutaj BIOS plyty glownej, ktory na
pewno takiego dysku nie zobaczy. Jak na razie widze dwa rozwiazania - startowac
Debiana z czegos innego, co da sie ustawic w BIOSie albo kupic kontroler dysku z
wlasnym BIOSem - z obsluga HPT3xx nie ma problemu. To drugie rozwiazanie wydaje
sie lepsze, ale tez troche drozsze :)

--
[  Bartłomiej Krajewski  ]
[   www.kozanostra.org   ]