Re: co to jest u diabla "neighbour table overflow"?

On Wed, 26 Dec 2001  seeb27@interkam.pl wrote:

> Witaj debian-user-polish!
>
> po upgradzie sytemu do woody pojailo sie cos takiego :
>
> "NET: 1 messages suppressed.
> neighbour table overflow"

U mnie tez to sie wlasnie pojawilo na nowym komputerze (nie jest
podlaczony do sieci).

Po zamianie jadra na 2.4.12-k6 zamienilo sie na

        spurious 8295A interrupt - IRQ7

Sprawdzilem w /var/log/messages, ze oba te komunikaty wypisuje kernel.

Czy ktos ma jakis pomysl?

> Jak sie tego pozbyc ?
> poprostu wyswietla mi sie to z taka czestotliwoscia ze dostaje szalu
> rece mi opadaja
> a przy tym wszytkim zeby bylo malo routing chodzi jak by to nie bylo
> 1-2mbps tylko 56 kbps
> apache mimo ze chodzi to nie mozna sie do niego dostac ale to juz inna
> bajka

U mnie na szczescie pojawia sie to dosyc rzadko, ale chyba spowalnia
prace. top pokazuje podejrzanie duza aktywnosc init.

Aha, jeszcze kiedys przy bootowaniu byl jakis problem z inode dla
device/socket/fifo. Nie mam pojecia, czy to ma jakis zwiazek.

Pozdrawiam listowiczow.

Janusz S. Bien

--
                     ,