Re: co to jest u diabla "neighbour table overflow"?

On 13 Feb 2002  jsbien@mimuw.edu.pl (Janusz S. Bień) wrote:

[...]

> U mnie tez to sie wlasnie pojawilo na nowym komputerze (nie jest
> podlaczony do sieci).
>
> Po zamianie jadra na 2.4.12-k6 zamienilo sie na
>
>         spurious 8295A interrupt - IRQ7
>
> Sprawdzilem w /var/log/messages, ze oba te komunikaty wypisuje kernel.
>
> Czy ktos ma jakis pomysl?

On Wed, 13 Feb 2002  Krzysztof Krzyzaniak <eloy@transilvania.eu.org> wrote:

[...]

> A ma podniesiony interfejs lo?

Nie mial, podnioslem.

Nadal mam komunikaty

        spurious 8295A interrupt - IRQ7

Czy to moze miec zwiazek z korzystaniem ze starego ZIPa (100 MB) przez
port rownolegly? W2K tez czasami wypisuja jakis niezrozumialy
komunikat.

Pozdrawiam

Janusz S. Bien

--