Re: partycje

W liście z wto, 12-02-2002, godz. 20:15, Marcin Przybylak vel Red_Baron
pisze:
> pytanie:
> czy jeśli powiększę zakres 4 partycji np. do 500 i w powstałej przestrzeni
> stworze nową partycje pomiędzy sektorem 388 a 500 to czy to wpłynie na dane
> znajdujące się na 4 partycji
> zastanawiam się czy wpisy w tablicy partycji nie będą błędne

Witam

Powiem ci ze co do zabaw z partycjami uzywalem tylko i wylacznie
Partition Magic w wersji 4. Przesuwalem partycje ext2, zmienialem
rozmiar i jedyny problem jaki mi sie pojawil to taki ze musialem lilo na
nowo instalowac bo cos mu sie pomieszalo. W kazdym badz razie polecam
ale nie biore odpowiedzialnosci za szkody :)))))))
Arkadiusz Malinski,FORMAT
S.C.,arecki@fornet.com.pl,http://www.fornet.com.pl