Re: o czym jest ta lista? (było: Re: php)

On Tue, Jan 29, 2002 at 12:21:14PM +0100, Jacek Politowski wrote:
> Ok, ale co przez to rozumiesz?

Nie wdajac sie w szczegolowe definicje: temat poruszany powienien miec
jakikolwiek zwiazek z dystrybucja Debian. Wiem, ze nie jest to
okreslenie precyzyjne, ale mysle ze mozna liczyc w tym zakresie na
inteligencje listowiczow.

Jesli chcesz konkretyzowac, prosze bardzo - ale nie wiem, czy to ma
sens.

> ich sprawa i niech się między sobą dogadują - czy będzie służyła im
> tylko do umawiania się na debian.pivo, czy do przekrzykiwania się jaki

Swoja droga krakowiakow po sesji chetnie zaprosze na debian.pivo ;)

> administracją debiana (czyli linuxa w gruncie rzeczy ->
> news:pl.comp.os.linux), czy też jako forum swobodnej wymiany myśli

Tej grupy nie czytam... w zasadzie nie czytam Usenetu jako takiego.
Niestety poziom dyskusji rzadko kiedy osiaga wyzsze pulapy, a i szkoda
mi czasu na czytanie kilkuset (czasem) postow dziennie. Wlasnie
dlatego, jak na razie, bardzo podoba mi sie debian-user-, jest tu
rzeczowo i kameralnie.

> A czy pytanie o PHP od którego zaczął się ten wątek było zadane w
> odpowiednim miejscu?

Zostawmy juz ten temat... jak widac dyskusja zeszla juz na calkiem
inne tory.

> PS. Sorry za brak zmiany tematu w poprzednim liście.

A ja przepraszam ze nie skorygowalem :)

pozdrawiam

--

   _.|._ |_  _.  |  Adam Byrtek, alpha@irc.pl