Re: php

On Tue, Jan 29, 2002 at 09:43:38AM +0100, Jacek Politowski wrote:
> Nie kojarzę, aby dla tej listy była _ściśle_ zdefiniowana tematyka (co
> nie zmienia faktu, że pewnie gdy lista się jeszcze trochę rozrośnie

No coz, dla mnie oczywiste jest, ze to lista o Debianie. Nie o
domowych wypiekach, szydelkowaniu czy przepisach na klopsy. To nasuwa
sie samo (debian-user-polish), bez specjalnego 'definiowania'.

I, zeby nie bylo watpliwosci, nie robie tu zadnej aluzji do przedmowcy
pytajacego o PHP - ten problem akurat nie jest wielkim OT moim
zdaniem. A napisalem NTG, zeby zasugerowac, ze to raczej nie problem z
Debianem, ale z PHP...

pozdrawiam

--

   _.|._ |_  _.  |  Adam Byrtek, alpha@irc.pl