o czym jest ta lista? (było: Re: php)

On 29.01.2002, alpha@student.uci.agh.edu.pl wrote:

>No coz, dla mnie oczywiste jest, ze to lista o Debianie. Nie o

Ok, ale co przez to rozumiesz?

>domowych wypiekach, szydelkowaniu czy przepisach na klopsy. To nasuwa
>sie samo (debian-user-polish), bez specjalnego 'definiowania'.

Nie wnikając w to jaką interpretację ja przyjmuję - można rozumieć tak
jak Ty - czyli jest to lista o Debianie (co wcale nie definiuje tego o
czym ona jest);
można też inaczej - jest to lista dla użytkowników Debiana (właśnie to
"user" w debian-user-polish), a o czym chcą na niej rozmawiać, to już
ich sprawa i niech się między sobą dogadują - czy będzie służyła im
tylko do umawiania się na debian.pivo, czy do przekrzykiwania się jaki
to Debian jest wspaniały (ooo... to pasuje do listy "o Debianie"), czy
do pomagania sobie wzajemnie w sprawach związanych z używaniem/
administracją debiana (czyli linuxa w gruncie rzeczy ->
news:pl.comp.os.linux), czy też jako forum swobodnej wymiany myśli
między ludźmi, których łączy tylko używanie Debiana - przy przyjęciu za
słuszną teorii drugiej, jest to wyłącznie kwestia do ustalenia pomiędzy
listowiczami.

Właśnie dlatego, aby nie było niedomówień, chciałem aby tematyka listy
została troszkę uściślona.

A czy pytanie o PHP od którego zaczął się ten wątek było zadane w
odpowiednim miejscu?
Skoro istnieją co najmniej dwie teorie nt. "o czym jest ta lista", to
za prawdziwą (przynajmniej na razie) należy uznać każdą z nich.
Jeśli tak, to pytanie trafiło w odpowiednie miejsce.
Oczywiście biorąc pod uwagę prawdopodobieństwo uzyskania trafnej
porady grupa news:pl.comp.lang.php byłaby znacznie lepsza, ale wybór
należał do autora -> jego problem, skoro napisał tutaj.

PS. Sorry za brak zmiany tematu w poprzednim liście.

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]