Re: problem z X-ami

Użytkownik marcin1_01@wp.pl <marcin1_01@wp.pl> napisał:
>Witaj debian-user-polish!
>
>mam problem z odpaleniem x-ów zainstalowałem debiana 3.0 (pierwszy
>debian) w rh nie miałem takich problemów moja karta to
>Geforce II MX400

Mam dokładnie taką samą kartę.
Po pierwsze masz zły sterownik - masz jakiś vmvare, a powinien być nvidia.
Po drugie powinieneś ściągnąć sobie dwa pliki: pierwszy to NVIDIA_glx*.tar.gz, a drugi NVIDIA_kernel*.tar.gz i zrobić z nimi to co trzeba (README).

Polecam:
http://debian.e-legionowo.pl/show.php?url=NVIDIA

W każdym razie, przy kompilowaniu NVIDIA_kernel skrypt wywalił mi błąd,
że nie może znaleźć pliku modversion.h (albo modversions.h - już nie pamiętam)
Sprowadziło mnie to do kompilacji nowego jądra ze źródeł, po którym wszystko działało jak należy.

A więc w/g kolejności (jak ja zrobiłem):
1. Kompilacja nowego jądra
2. Kompilacja sterowników nvidii
3. dpkg-reconfigure xserver-xfree86
4. startx i wszystko działa :-)