Unidentified subject!

From: Janusz <filon77@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 19 Dec 2002 7:32:57 +0100
Subject: Re: problem z  X-ami

U¿ytkownik marcin1_01@wp.pl <marcin1_01@wp.pl> napisa³:
>Witaj debian-user-polish!
>
>mam problem z odpaleniem x-ów zainstalowa³em debiana 3.0 (pierwszy
>debian) w rh nie mia³em takich problemów moja karta to
>Geforce II MX400

Mam dok³adnie tak± sam± kartê.
Po pierwsze masz z³y sterownik - masz jaki¶ vmvare, a powinien byæ nvidia.
Po drugie powiniene¶ ¶ci±gn±æ sobie dwa pliki: pierwszy to NVIDIA_glx*.tar.gz, a drugi NVIDIA_kernel*.tar.gz i zrobiæ z nimi to co trzeba (README).

Polecam:
http://debian.e-legionowo.pl/show.php?url=NVIDIA

W ka¿dym razie, przy kompilowaniu NVIDIA_kernel skrypt wywali³ mi b³±d,
¿e nie mo¿e znale¼æ pliku modversion.h (albo modversions.h - ju¿ nie pamiêtam)
Sprowadzi³o mnie to do kompilacji nowego j±dra ze ¼róde³, po którym wszystko dzia³a³o jak nale¿y.

A wiêc w/g kolejno¶ci (jak ja zrobi³em):
1. Kompilacja nowego j±dra
2. Kompilacja sterowników nvidii
3. dpkg-reconfigure xserver-xfree86
4. startx i wszystko dzia³a :-)