Re: problem z X-ami

Dnia 07:47 19.12.2002, Janusz napisał(a):
> Mam dokładnie taką samą kartę.  Po pierwsze masz zły sterownik - masz
> jakiś vmvare, a powinien być nvidia.  Po drugie powinieneś ściągnąć
> sobie dwa pliki: pierwszy to NVIDIA_glx*.tar.gz, a drugi
> NVIDIA_kernel*.tar.gz i zrobić z nimi to co trzeba (README).
to raczej po pierwsze powinien te pliki sciągnąc jak ma uzywac stera nvidia
:)
tak pozatym to byłbym ostrożny z bezkrytycznym polecaniem sterowników
nvidii... potrafią one porzadnie wywalic X :(
u mnie zdazalo się to dosc czesto, po przestawieniu na natywne stery z
xfree wszystko wrocilo do normy...
niestety moduł nv nie wspiera sprzętowej akceleracji... ja jednak wole nie
miec akceleracji niz miec totalnie niestabilny system...

pozdrawiam
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"Windows is not the answer, Windows is the question. 'no' is the answer."