Re: Sapphire radeon 8500 le

Dnia czw 19. grudzień 2002 00:07, Grzegorz Galazka napisał:

> sciagnij od ati driver do kart 'powered', nie 'build' by ati
>
> greg

A to taki istnieje?
Podaj namiary?

Troche poszperalem w sieci i w sumie udalo mi sie odpalic. Musialem flaszowac
bios karty zmieniajac jej identyfikator producenta na orginalne ati.
Natomiast  -vo xv w mplayerze przestalo dzialac, ale driver ma wystarczajaca
wydajnosc zeby na x11 divixy ogladac.

pozdrawiam Piotr Potargowicz.