Re: Skanowanie portow

Monday, November 18, 2002 2:53 PM,
Pawel Kowalski <argail@histeria.pl> napisał:

> Nie bo mi sie wydaje - bo mam dowod.
> Generalnie jeszcze nigdy nie bylem zmuszony do tego, zazwyczaj
> skutkuje telefon - dana osoba jest na tyle przerazona, iż zrobiła by
> wszystko byle tylko nie stracić łąćza/nie mieć konsekwensji.

> To nie jest na oko.
> Ja WIEM że jesli mam kilka tysiecy połączen z jednego adresu na zakres
> 1/64000 portow  konkretnej maszyny to jest to EWIDENTNY skan.
> Jest jeszcze wiele innych przesłanek, ktore widać dopiero po
> obserwacji logow z, dajmy na to, 2/3 dni.
> Generalnie - normalna osoba/serwer nie nawiazuje kilku tysiecy
> [...]

Skoro jestes adminem i mozesz go [kolesia ktory skanuje] odlaczyc bo
uwazasz, ze lamie regulamin to zrob to - w czym problem ?

Napisales na liscie ze cos takiego ma miejsce i abolutnie nie zgadzasz
sie z tym co mowia Twoi rozmowcy - po co pisac ???

Polskie prawo mowi ze ciezar udowodnienia winy ciazy na osobie,
ktora z tego faktu chce osiagnac skutek...... Wiec udowodnij ze zrobil
cos
zlego a pozniej wyciagaj konsekwencje.

Pochopne wyciaganie konsekwencji moze odwrocic sprawe przeciwko
Tobie, bo koles wowczas moze Ci udowodnic, ze niczego zlego nie zrobil.
I pociagnie do odpowiedzialnosci Ciebie.

Dziekuje, koniec komunikatu ;)
jedensen
GG#3383394