Re: MPlayer i nowe sutbitle

On Sun, Nov 17, 2002 at 08:10:02PM +0100, Adrian Siemieniak wrote:

> Hej - mam CVS'a i jakos tak od tygodnia, subtitle sa "przewijane" w sensie nowy
> napis pojawia sie na dole, a na gorze jest stary - wyglada to paskudnie,
> przewertowalem doca, archiwum listy mplayera (to ktore jest "searchable") i
> google - ktos wie jak wrocic do starego formatu (normalnie stare napisy, sa
> zastepowane nowymi).

To tzw. "overlapping subtitles support", który się pojawił w wersji
MPlayer 0.90-pre10. Ma się pojawić patch umożliwiający wyłączenie tego
(nie wiem, czy już się nie ukazał):
http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-users/2002-November/024061.html

--
Free speech includes the right not to listen, if not interested.
                                                 -- R. Heinlein