Re[2]: Skanowanie portow

Witaj pawelek,

W Twoim liście datowanym 17 listopada 2002 (17:01:18) można przeczytać:

pip> Tak jest to czesc. Jak sie nie myle wiekszosc skanerow na tej zasadzie
pip> pracuje.
pip> Ja sie na tym nie znam napisalem co wiem na ten temat.
pip> Prosze tego nie traktowac jako sprawdzone informacje.

swego czsu na jekiejs grupce dyskusyjnej na tematy prawnicze byla
dyskusja na ten tema oraz na security wiec goraca guugla polecam:)
pozdrufka