Re: Skanowanie portow

> A czemu skanowanie portow mialoby byc zabronione? przeciez z tego co mi
> sie wydaje jest to tylko jakas czesc hand-shake'u.
Tak jest to czesc. Jak sie nie myle wiekszosc skanerow na tej zasadzie
pracuje.
Ja sie na tym nie znam napisalem co wiem na ten temat.
Prosze tego nie traktowac jako sprawdzone informacje.

Wczesniej napisalem juz:
"Z tego co wiem od kilku osob skanowanie portow jest tez zabronione.
Jak Cie to bardzo interesuje radze zasiegnac informacji u kogos
znjacego sie na tym. Ja tylko amatorsko sie tym interesowalem."
To sa informacje  ZASLYSZANE.
http://www.sdi-slichowice.one.pl
GG: 39211