nmap - jak cos takiego wykonac ...

Witajcie.

Kolega "celbr" napisal w liscie o temacie:
Subject: nmap
cos takiego:
---
jestem za firewallem, w sieci. Nie moge skanowac zadnego hostu oprocz swojego. Po prostu nmap
staje w miejscu gdzie owinien wyswietlac uruchomione uslugi. Co zrobic / jak aby dzialal.
---

O ile mi wiadomo to normalna zagrywka w kafejkach internetowych. Kafejka
powinna byc tak postawiona aby nie umozliwiac uzytkownikom dokonywania
wlaman na srewery zewnetrzne.
Zatem pytanie:
Jak sie robi cos takiego aby uzykac taki efekt o jakim pisze kolega ?
iptables ?

Pozdrawiam,
Marcin.