Re: msttcorefonts

Dnia 11:02 24.11.2002, Viku napisał(a):
> Witam!
> Zainstalowalem sobie te fonty. Sciezki wpakowalem do XF86config-4.
> Wlaczam sobiem powiedzmy KWord'a i tych czcionek nie ma do wyboru.
> Czy trzeba jeszcze cos zrobic? Czy to wina KWord'a ?
> A jesli zainstaluje OpenOffice.org to czy rowniez bede musial cos zrobic?

ja fonty wziąłem bezp z płytki windą (cabextract rulez! :) ). nie wiem jak pod
KWordem ale pod OpenOffice są i nie trzeba "coś robić" :)
Natomiast pod AbiWordem "coś robienie" jest konieczne i jest bardzo ładnie
opisane w dokumentacji programu, pod KWordem może być podobnie... Wniosek:
RTFM...

aha jeżeli fontów TT nie ma w _żadnym_ programie pod X to po prostu źle je
zainstalowałeś (bardzo odkrywcze prawda? :) ). Sprawdz czy w katalogu w którym
masz te fonty są pliki fonts.dir i fonts.scale oraz czy nie są one  przypadniem
puste.

pozdrawiam
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"I statek kosmiczny "Ziemia", ten wspaniały, krwawy cyrk, kontynuował
swój trwający cztery miliardy lat lot po spiralnej orbicie wokół słońca."