Re: nmap - jak cos takiego wykonac ...

Witam,

> Krzysztof wrote:
> Cóż, nie testowaÅ?em ale na chÅ?opski rozum jest to przyciÄ?cie porŧów, które
> wychodzÄ? i wchodzÄ? do sieci. Tzn. okreÅ?lasz bardzo dokÅ?adnie jaki ruch może
> byÄ? prowadzony do twojej sieci, jak i na zewnÄ?trz. NastÄ?pnie wszystko inne
> tniesz. Praktycznie w kafejce otwierasz kilka portów (www, ftp, poczta itp) +
> Å?Ä?cznoÅ?Ä? z kilkoma serwerami i tyle, reszta papa...

1. Sory ale teraaz to
   chyba sobie zartujesz. Jezeli poprzycinasz tak jak piszesz to nie
bedzie dzialalo nic poza tym na co sie zgadzasz i o czym wiesz. Przestana
dzialac programy do "gadania" po sieci, przestana dzialac jakiekolwiek
programy p2p, jezeli np. mam ssh na serwerze na jakims kosmicznym porcie
(nie 22) to nawet sie nie zaloguje na serwerr ? Brrr,,,
Mysle ze to jest zupelnie nie ta droga.

2. Na milosc boska zmien kodowanie PL liter ! Musialem sie niezle nameczyc
co ty napisales. (OT: A jak masz na nazwisko to nie mam zielonego
pojecia do tej pory.)

Pozdrawiam,
Marcin.