Re: reinstalacja wszystkich pakietów?

On Mon, Oct 28, 2002 at 07:45:19PM +0100, Mirek Grochowski wrote:

> Zainstaluj pakiet tiger, nie wiem czy zalatwi cala sprawe, ale jak go
> odpowiednio popiescisz to sprawdzi Ci sumy kontrolne wszystkiego co masz
> zainstalowane i powie co jest nie tak. Tak sadze.

Czy to jest cos na ksztalt tripwire? To w tym przypadku nie pomoze,
bo przeciez nie ma wygenerowanych sum sprzed awarii.

Natomiast wiekszosc pakietow w Debianie ma wlasne sumy kontrolne
zapisane w plikach w /var/lib/dpkg/info/*.md5sum
Do ich sprawdzania wygodne jest narzedzie o nazwie debsums.

Wanted