Re: reinstalacja wszystkich pakietów?

On Mon, 28 Oct 2002, Marcin Sochacki wrote:

> Czy to jest cos na ksztalt tripwire? To w tym przypadku nie pomoze,
> bo przeciez nie ma wygenerowanych sum sprzed awarii.

Chyba nie. Ogolnie tiger to dosc ciekawe narzedzie do monitorowania
systemu, przysyla toto co jakis czas raport, w ktorym pisze co mu sie nie
podoba, co nie nalezy do zadnego pakietu a jest binarka (biblioteki chyba
tez czai, nie pamietam), sprawdza co jakis czas na jakich portach i co
nasluchuje, znajduje niezwiazane symlinki etc. Ale nie znam narzedzia zbyt
dokladnie wiec nie moge wiecej powiedziec, w kazdym razie jest to na
pewno pierwsze narzedzie do ktorego zwrocilbym sie o pomoc w podobnej
sytuacji.

--
mirek