reinstalacja wszystkich pakietów?

witam,

mam pytanie, jak zreinstalować Debiana (woody). Nie, nie chodzi o "zaoranie systemu". Po prostu, wentylatorek się obluzował na procesorze, ten się przegrzał, sypnęło trochę błędów. Ponieważ partycje były na ext2, to są błędy. e2fsck znalazł na partycjach root, /usr, /var błędy, ale przy okazji okazało się, że niektóre pliki "się uszkodziły". A ja nie wiem jakie. Na pewno uszkodziły się source kernela, ale to małe piwo, gorzej że też niektóre pakiety. Więc najłatwiej mi będzie je zreinstalować. Na razie znalazłem toporną metodę:

dpkg --get-selection > foo
cat -T foo | sed -e 's/\^I*install//' - > foo2
sed -e 's/^/apt-get --reinstall install /' foo2 > foo3
chmod 0700 foo3
./foo3

ale to jest babranina, a co gorsza, od zera jestem pytany przy każdym pakiecie o ustawienia.

Czy można to zrobić lepiej? Najlepiej, aby dało się "w jakiś sposób" sprawdzić, które z zainstalowanych pakietów są uszkodzone i je zreinstalować.

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi :)
--
misiek

*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>     ***
***            -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                  ***
"Blogoslawieni ktorzy widzieli a nie uwierzyli. Jak ja." Alex o VoIP