Re: symbolic link: co ja robie zle? - modem

Karol Czachorowski wrote:

> Dnia 2002.10.27 11:05 Zbigniew Perski napisa³(a):

> Kiedy¶ mia³em Pentagrama Omena i wszystko dzia³a³o dobrze a¿ do pewnego
> dnia...
> Modem przesta³ dzia³aæ. Namêczy³em siê sporo, po czym znalaz³em gdzie¶
> wzmiankê o niekompatybilno¶ci sterowników z j±drami powy¿ej 2.4.5 (czy
> co¶ ko³o tego). Nie wiem czy to siê zmieni³o, modemu pozby³em siê dawno
> temu. Ale mo¿e masz ten sam problem?

Nie wiem. Wczoraj go uruchomilem. Modem 'slychac", pokazuje ze sie laczy, po czym
po uzyskaniu polaczenia rozlacza sie. W logu jest informacja o jakichs haslach,
ktorych nie mozna znalezc (nie mam tego przed soba bo jestem w pracy). Musze
jeszcze nad tym posiedziec.

Pozdrowienia

Z.P.