symbolic link: co ja robie zle?

Czesc,
mam nastepujacy problem:
Chce zainstalowac sterowniki nvidii (wiem ze bylo ale prosze
przeczytajcie do konca!) i modemu.
Robie jak w instrukcjach:
1. Instaluje kernel-package, kernel-headers i kernel sources ( u mnie
2.4.18 bo mam bf2.4 na Pentium IV 2000)
2. Rozpakowuje archiwa k-headers i kernel-sources w /usr.src/
3. Tworze katalog /usr/src/linux gdzie tworze symbolic links do
katalogow z headers i sources. Robie to poleceniem ln -s
/usr/src/kernel-header  usr.src/linux i ln -s /usr/src/kernel-source
usr.src/linux
4. Kiedy po rozpakowaniu katalogow ze sterownikami (NVidia i modem
pentagram) daje make install dostaje komunikat ze:
a) w przypadku NVidii: no file included from nv.c:14: nv-linux.h:24
linux/modversions.h: No such file or directory.
Wiem ze plik modversions.h istnieje w
/usr/src/kernel-headers/include/linux i teortetycznie powinno to chodzic
a nie chce......
b) w przypadku modemu sytuacja jest podobna z tym ze tu brak trzech
plikow w katalogu linux (przepraszam walczylem z tym do nocy w domu i
nie spisalem a teraz jestem w pracy).

Wdzieczny bede za wszelkie sugestie!
W przypadku Nvidii wiem ze moge sciagnac deby z sid-a i sprobowac zrobic
to debianowo ale co z modemem????

Pozdrowienia