Re: symbolic link: co ja robie zle?

Dnia 2002.10.27 11:05 Zbigniew Perski napisał(a):

> Którego pentagrama masz?

Mam pentagrama HEX2 56I. Udalo mi sie zainstalowac sterowniki linuxa
sciagniete z
pentagram.pl. Poszly bez bledow. Co prawda modemu jeszcze nie
uruchomilem ale
jeszcze nie wiem co jest nie tak w zwiazku z czym nie prosze o pomoc.
Chyba cos z
konfiguracja.

Kiedyś miałem Pentagrama Omena i wszystko działało dobrze aż do pewnego dnia... Modem przestał działać. Namęczyłem się sporo, po czym znalazłem gdzieś wzmiankę o niekompatybilności sterowników z jądrami powyżej 2.4.5 (czy coś koło tego). Nie wiem czy to się zmieniło, modemu pozbyłem się dawno temu. Ale może masz ten sam problem?

Karol