Re: Problem z logowaniem w X-ach

Witam,

stefan_X <siwyxxx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Hej:) Mam maly problem otoz ostatnio zainstalowalem sobie
> X-y (debian woody) a mianowicie srodowisko Gnome.Przy
> starcie xdm lub gdm wyskakuje mi ladne okno z prosba o
> zalogowanie sie...i tu zaczynaja sie schody...Otoz
> jak wpisze login i haslo (rota lub innego usera) to
> ekran znika na sekunde po czym pojawia sie znowu i
> znow pyta o login i haslo. CZY KTOS BYLBY TAK MILY I MI COS PORADZIL
> NA TO???

Hm. Powiedzmy, że masz gdm, co wybrałeś jako sesję? Wybierz sobie gnome,
powinno pójść gnome+defaultwm. Ewentualnie update-alternatives --config
x-window-manager i inne z /etc/alternatives/x*

Pozdrawiam,
Łukasz

PS. Łam linię, jest opcja w vimie tw. :>
PS2. Właśnie, po potestowaniu nowych pamiętek, zdradziłem czystego
wmakera na rzecz gnome1 + sawfish. Cóż, jak mam kiedyś niewyobrażalne
0.5GB RAMu to gnome jest niezłe, macie podobne wrażenie? ;>

|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |