Re: Problem z logowaniem w X-ach

On Sun, Oct 27, 2002 at 03:46:11PM +0100, Łukasz Nowak wrote:
> PS2. Właśnie, po potestowaniu nowych pamiętek, zdradziłem czystego
> wmakera na rzecz gnome1 + sawfish. Cóż, jak mam kiedyś niewyobrażalne
> 0.5GB RAMu to gnome jest niezłe, macie podobne wrażenie? ;>

Mam 256MB ram, kiedys używałem sawfisha + gnome1, potem przesiadłem się
na windowmakera. Aktualnie uzywam windowmakera razem z panelem z gnome2,
gkrellm2 i rox-filerem (własną wersją). Jeśli pod pojęciem GNOME masz
gnome2 z nautilusem to nie wiem - może na 0.5GB ram to jakoś działa -
jak dla mnie to w 1280x1024 nautilus zajmuje za dużo miejsca na ekranie
i u mnie (duron 600 256mb ram) działa nieco za wolno by byc użytecznym.
A szkoda, bo gnome2 za bardzo zależy od nautilusa...

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl