Re: symbolic link: co ja robie zle? - dzieki!!

Mirek Grochowski wrote:

> To moze zassiej po prostu zrodelka, skompiluj/zorob paczke.
> Zainstaluj i zrob restart. Skompiluj co Cie interesuje i wszystko bedzie

Dzieki wszytkim za pomoc.
Wczoraj przysiadlem nad tym, zainstalowalem zrodelka skonfigurowalem, skompilowalem
i zainstalowalem nowe jajo a potem zainstalowalem starowniki i poszlo!!!!
Co prawda nad modemem musze jeszcze posiedziec z konfiguracja ale sie zainstalowal
bez bledow wiec sadze ze wszystko jest w porzadku.
Czyli od wczoraj jest o jednego debiana wiecej na swiecie :-))

Pozdrowienia