iptables [w zasadzie OT]

Witam

Nie jest to problem debianowy, ale może ktoś będzie wiedzieć.
Jak w jednej regułce umieścić dwa adresy źródłowe? Istnieje
w ogóle taki patch do iptables? Chcę oznaczyć pakiet przeznaczony
dla np. 10.1.1.9 nie pochodzący od 10.1.1.0/24 ani od 217.96.152.141.
Teraz używam ipchains i poradziłem sobie tworząć dodatkowy łańcuch dla
każdego z IP docelowych. Jest ich kilkanaście przez co zbiór
wszystkich regułek jest dość pokaźny a potrzebuję to tylko do
zliczania i ograniczania ruchu.

--
Bartłomiej Krajewski
bartek@kozanostra.o.k.pl