czcionka console + gnome-terminal

Witam,

Jest sobie taka ładna czcionka -- misc-console. Niestety z powodu iż
jest w tym dziwnym "nowoczesnym" kodowaniu nie działa pod wieloma
aplikacjami poprawnie. Tzn. pod konsole działa super, pod
[multi-]gnome-terminal nie najlepiej -- nie ma polskich krzaków.

Jak je uzyskać? Korzystam z Xów 4 oraz mam mapowania klawiszy na pl:

Section "InputDevice"
	Identifier  "Generic Keyboard"
	Driver    "keyboard"
	Option    "CoreKeyboard"
	Option    "XkbRules"  "xfree86"
	Option    "XkbModel"  "pc104"
	Option    "XkbLayout" "pl"
EndSection

Gdzie mogę poczytać o używaniu tych czcionek? (iso10646-1)

Dzięki za wszystkie wskazówki,
Łukasz

|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |